dimecres, 1 de maig del 2013

EL MEU 1r PREMI BLOGAIRE!!!

Fa uns dies, vaig rebre una noticia que em va fer molta il·lusió!!! La Mireia, de Cosint idees, em va otorgar un...


ONE LOVELY BLOG AWARD
(Premi a un BLOC ENCANTADOR)

La veritat és que em va sorprendre molt!! Sóc bastant nova en aquest món blogaire i encara no sóc molt conscient que pugui haver-hi algú que segueixi el que faig, al igual que faig jo amb altres blocs... No sé, se'm fa estrany! :-) Però, alhora, m'agrada moltíssim!!

Gràcies als/les que us passegeu pel meu espai, sense fer soroll, tranquil·lament... Sou molt benvinguts/des!!! I us agraeixo molt que seguiu el meu bloc!! 

A continuació, us explico què he de fer:
1. Enganxar la imatge del premi al bloc.
2. Enllaçar el meu bloc amb el de la persona que m'ha otorgat el premi.
3. Explicar 7 coses sobre mi.
4. Atorgar el premi a 15 blocs.
5. Posar-me en contacte amb els blocs premiats per informar-los.

7 COSES SOBRE MI:
Per començar, confesso que m'ha costat moltíssim dir 7 coses sobre mi... M'hagués sigut més fàcil que algú ho fes per mi... :-)

1 - Vaig començar en el món del patchwork, les aplicacions, la bijuteria feta amb botons... totalment per casualitat.I ara s'ha convertit en el meu dia a dia. La veritat és que sóc tan feliç fent el que faig!!! 

2 - Sóc una persona exageradament perfeccionista, fet que fa que res del que faci em sembli prou ben fet. Sóc molt exigent: ha d'estar perfecte o no ho dono per bo!

3 - M'encanta la música!!! No entenc la vida sense ella...Sóc feliç anant de concert dels grups que més m'agraden!! Em podria considerar una autèntica "groupie"! jeje!!

4 - "Perdo el cul" pels bolsos i les sabates!!! En tinc un munt, però sempre m'en falta algun... jeje! De fet, em considero una autèntica "fan" de tota classe de complements!!

5 - No sóc ningú sense la meva família i els meus amics. Ells són l'autèntic motor de la meva vida!! (Oooooh!)

6 - Sempre he sigut una persona, aparentment, tranquil·la, però la veritat és que sóc molt i molt nerviosa! Els nervis se'm mengen per dins!!! :-P

7 - Una de les meves grans passions és viatjar a diferents països; conèixer altres cultures, altres estils de vida...

ELS 15 BLOCS QUE JO PREMIO SÓN:
Lua 


Doncs res, que MOLTES GRÀCIES a la Mireia per haver-me otorgat aquest premi!! 
I espero que els meus premiats estiguin tan contents amb el premi com jo d'haver-lo rebut!! Us animo a totes a seguir treballant com fins ara!!!

Salut i "Molta Tela"

10 comentaris:

  1. T'ho mereixes, x la feinaben feta!
    Maria

    ResponElimina
  2. Gràcies Raquel!!! M alegria saber que t agrada el que faig.
    Un Bes!!! A seguir endavant ;)

    ResponElimina
  3. Felicitats!!! M'agrada la idea, m'agrada el teu blog, m'agrada ...Petonets !!! Puri

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Puri!!!
      Un petonàs*

      Elimina
  4. Ostres Raquel moltes gràcies i moltes felicitats pel teu premi! Que xuli!!! Un petonet gran gran

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res, Júlia! I moltes gràcies!! :-)
      Una abraçada*

      Elimina