dissabte, 13 de juliol del 2013

TORNO A SER AQUÍ!!

Holaaaa!!!
Ja torno a ser aquí!! Perdoneu el meu "silenci" de tants dies al bloc... Que no hagi escrit res, ni hagi penjat cap foto no vol dir que no hagi treballat, eh!!! Uuuf! Oi tant que he treballat!!! Ja ho veureu!

Resulta que quan ja havia perdut tota esperança de treballar de professora aquest curs... "Tatxan"!!! La setmana de St.Jordi vaig començar a fer una substitució fins a final de curs!! Així que he estat dos mesos compaginant les dues feines i teeeela!!! Tot plegat ha tingut MOLTA TELA! jejeje!!! Tenia un munt d'encàrrecs pel maig i el juny, a part de tots els que m'anaven arribant d'última hora, i a tot això hem de sumar-hi: que començava feina nova i que estavem a final de curs, amb TOT el que això comporta!!! Uuuuf!!! Vaig pensar, sincerament, que no me'n sortiria!!! :-(

Finalment, he pogut amb TOT: els encàrrecs han sigut entregats a temps, els exàmens fets, i les notes del 3r trimestre i les finals han estat posades!! Aix! Quin descans!!! :-)

Ara toca seguir amb els encàrrecs nous i posar al dia el bloc, que ja tocava, no???

Espero que us agradin totes les novetats que aniré penjant, només us demano una mica de paciència... En tinc per dies! Ja ho veureu!

Mooooltes gràcies per ser-hi, què seria el "TMT" sense vosaltres i els vostres missatges de recolzament??!!!

Un petonàs per cada un@ de vosaltres!
Salut i "Molta Tela"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada